כמה זמן קישורים חיצוניים להשפיע על Google? כלומר, כמה זמן עד שמישהו ילחץ על הקישור שלך ומנוע החיפוש יוסיף אותו לאינדקס?
Google סיפקה כלי מועיל בשם "תוכנית URL של Google Analytics"
המציג כמה זמן לוקח לשלוח קישורים לאתר. זה כולל לא רק כמה זמן לוקח לשלוח קישור לדף Google,
אלא גם אילו מילות מפתח משמשות גם לשליחת הקישור.
זמן התגובה של גוגל קישורים חיצוניים
קבוצת המספרים הראשונה שתראה היא ה"איחור "של זמן התגובה של גוגל לקישורים. חביון מתייחס למהירות שבה Google שולחת את הבקשה לקישור לשרת האינטרנט הספציפי.
זה עשוי להיות מאות שניות או כמה דקות. ברור שככל שלוקח לגוגל יותר זמן לספק קישור,
כך הקישור יהיה חלש יותר. אם אתה מנסה להביא אנשים לאתר שלך, זה יכול להשפיע מאוד.
ייתכן שתבחין גם בירידה באופן שבו Google מגיבה לתוכן. במילים אחרות, אם אדם מחפש מונח מסוים, אתה אמור להיות מסוגל למצוא כמה קישורים רלוונטיים המקשרים לדף אותו מחפשים. עם השהיות ארוכות יותר, קשה יותר להשיג זאת. תצטרך לעבוד קשה יותר כדי להשיג קישורים נכנסים איכותיים לאתר שלך. ואם מילות המפתח שבחרת הן תחרותיות מאוד, הדבר יכול להיות מאתגר.
מאיזה אתר אתם מקבלים קישורים חיצוניים
כמה זמן לוקח לקישור להשפיע על דירוג הדפים של Google? Google סיפקה מידע על האלגוריתמים שבהם הם משתמשים כדי לדרג דפי אינטרנט. דבר אחד שהם ציינו הוא ההבדל בין קישורי טקסט ארוכים וקצרים. קישור עם טקסט ארוך מאוד יהיה באופן טבעי אורך חיים הרבה יותר ארוך מאשר קישור טקסט דומה. לאיכות הקישורים
הללו יש השפעה רבה על משך הזמן של גוגל לאינדקס של דף.
יש לכם אתר אתם רוצים לקבל ייעוץ אמין מקצועי מנשה בטיטו מומחה לקידום אתרים מקישורים
תוכן אופטימיזציה לאתר שלכם קבלו עכשיו יועץ ראשוני ללא עלות שיחה עם דוח מקצועי על מצב האתר שלכם קיים או חדש.
כמה זמן לוקח לקישור להשפיע על דירוג הדפים של Google תלוי במנוע החיפוש המדובר.
כל מנועי החיפוש בוחנים את הרלוונטיות של התוכן הכלול בכל דף. האתרים הרלוונטיים ביותר לרוב מדורגים גבוה
יותר מאחרים. לכן תראה לעתים קרובות קישורים מאתרי דירוג גבוהים
הממוקמים קרוב יותר לראש תוצאות מנוע החיפוש.
זה כדי לוודא ש- Google מקבלת אינדיקציה טובה לרלוונטיות של הדף הנמצא בחיפוש.
כמה זמן לוקח לקישור להשפיע על דירוג הדפים של Google
תלוי במה עוסק הדף. אם הדף עוסק במידע (בניגוד לקניות או נסיעות),
הרי שלקישור לא תהיה השפעה מיידית. עדיין עשוי להיות שווה ליצור קמפיין קישורים לכל האתר,
במיוחד אם הלקוחות שלך מוכנים לשתף עם חבריהם. עם זאת,
אם בסיס הלקוחות שלך נמצא בעיקר באינטרנט, סביר להניח שתושפע משינויים כלשהם בהתמודדות של Google
עם קישורים. כמנוע החיפוש הגדול ביותר,
סביר שגוגל תעביר מהר מאוד את השינויים שהיא מבצעת באלגוריתמים שלה.
חשיבות לא הכמות אלא איכות הקישור שקבלתם
כמה זמן לוקח לקישור להשפיע על דירוג הדף של Google תלוי אם אתה מדבר על שינויים פנימיים באופן הפעולה של Google.
אם זה היה חלק מעדכוני האלגוריתם שלו במאי 2010, זה אמור להיות מהיר יחסית לבצע קישורים לכל האתר.
אותו דבר לגבי השינויים שגוגל ביצעה כיצד היא מתמודדת עם תגי "ללא מעקב" והאלגוריתם לקביעת דרג האתרים בצורה הטובה ביותר.
שינויי אלגוריתם אלה פורסמו באוקטובר 2010 ולמרות שהשפעתם המינימלית
על דירוג האתרים באופן כללי, ייתכן שלקח יותר זמן לענות על דפים בודדים ממה שהיו עושים אחרת.
קצב הקישורים שאתם מקבלים
כמה זמן לוקח לקישור להשפיע על דירוג הדפים של Google תלוי במגוון גורמים. משך הזמן שמנהל האתר היה מקוון הוא אחד.
גורמים אחרים כוללים את משך הזמן שהאתר נוסף לאינדקס וכל קישורים המגיעים מתחומים עם דירוג דף או רשות של Google.